Fremtidens Addo Sign er tilgængelig i dag
Den 29. september lancerer vi den første af en række produktopdateringer under navnet Addo Sign 3.0. Men du har allerede adgang til opdateringen nu, alt du skal gøre er at vælge "Prøv den nye brugerflade" inde i applikationen. Men fra 29. september bliver det standard.
18. september 2023
I en hurtigt voksende verden er det afgørende at følge med udviklingen. Derfor fokuserer vi med Addo Sign 3.0 på fremtidens brugerflade. En af vores strategier er at understøtte enhver dokument- og signaturproces, uanset hvor kompleks den måtte være. Dette i en applikation, som er nem at tilgå, nem at opsætte og nem at bruge.
Denne første Addo Sign 3.0-opdatering handler om, hvordan du sender dokumenter til underskrift. Udover at skabe et mere intuitivt design, som opfylder behovet for en hurtig og simpel løsning, ønsker vi at gøre det nemmere at oprette avancerede underskriftsflows. Den nye grænseflade er i første omgang et nødvendigt skridt i denne retning. En simplificering og styrkelse af det vi har i dag, men klargøring til nye fremadrettede produktforbedringer.
En af de fantastiske ting ved Addo Sign er vores prismodel. Som du ved, har vi en af de mest enkle prismodeller på markedet. Én abonnementspris, ubegrænset antal brugere og adgang til alle funktioner, uanset om du har et lille eller stort abonnement. Alle fremtidige opdateringer vil naturligvis også gavne dig, uanset om du er en enkeltmandsvirksomhed eller et stort firma, der bruger Addo Sign.
Højdepunkter for denne opdatering
I stedet for at skulle igennem flere skærmbilleder, når noget skal sendes til underskrift, er der nu kun ét skærmbillede, som dækker alle funktioner.
At tilføje en modtager og forstå alle de individuelle indstillinger er nemt og hurtigt at udføre.
Underskriftsindstillinger giver dig mulighed for at tilføje dig selv som underskriver, definere en underskriftsorden, tillade modtageren at underskrive alle dokumenter på én gang og tilføje et valgfrit referencenummer til underskriftsopgaven.
Begynd at bruge den nye brugerflade i dag. Alt, du skal gøre, er at vælge 'prøv den nye brugerflade' i applikationen.
Et tæt og gensidigt samarbejde med vores kunder er vigtigt
I vores arbejde med konstant forbedring og innovation spiller samarbejdet med vores kunder og brugere en afgørende rolle. Det er en kendsgerning, at vores produkt ikke ville være det, det er i dag, uden den uvurderlige indsats og feedback, vi dagligt får fra vores kunder.
Vi stræber efter at levere et produkt, der ikke kun opfylder, men også overgår jeres forventninger. Så tak for at være en del af vores fællesskab, og for at hjælpe med at gøre din og andres hverdag nemmere med Addo Sign.
Hvis du afslutningsvis har lyst til at give os en anmeldelse på Trustpilot, så vil vi være taknemmelige. Har du mod forventning behov for hjælp eller vejledning i brugen af Addo Sign, så kontakt vores support med det samme; de sidder altid klar til at hjælpe.
Kontakt supporten
Skriv en anmeldelse på Trustpilot