Addo Sign til den offentlige sektor
Skab effektive arbejdsgange og minimer behovet for administration i dialogen med borgere, forældre og samfund.
Effektiv eSignerings løsning til det offentlige
Addo Sign er den nemmeste og mest avancerede løsing på en og samme tid. Kan anvendes out-of-the-box, og du kan begynde allerede i dag, hvad end det gælder signeringer, formularer eller distribuering af følsomme dokumenter. Ubegrænset antal brugere inkluderet.
Essentielle funktioner til ansatte i det offentlige
Skab effektive
digitale blanketter
Skræddersy dine underskrifts- og godkendelsesflows, genanvend dem fra gang til gang og gør det nemt for kunder, ansatte og borgere at udfylde informationer digitalt.
Masseudsend med
brevflet
En indbygget flettefunktion, der gør det hurtigt og nemt at sende dokumenter til mange forskellige modtagere. Alt, hvad du behøver, er en flettefil og et tilhørende Word-dokument med indlejrede flettefelter.
Offentlige links til formularer
Addo Forms kan udover at sendes på mail, tilgåes direkte fra en hjemmeside med et offentligt link, hvis der skal indhentes svar fra flere personer samtidig. Dette giver mening, hvis der er tale om en tilmeldingsblanket til f.eks. skoler, udflugter, arrangementer eller andet.
Automatiske påmindelser
Send automatisk påmindelser til modtager, så du hurtigere får underskrevet dokumenter retur. Undgå at have for mange igangværende sager på samme tid og reducer tiden spildt på at sende rykkere.
Arkivering af dokumenter
Addo Vault er den mest enkle måde at gemme underskrevne kontrakter, så de ikke går tabt, og altid kan findes. Ubegrænset plads til arkivering af dine underskrevne dokumenter er inkluderet.
Flere underskrivere på samme dokument
Nogle dokumenter kræver underskrifter fra flere personer. Med Addo Sign kan du nemt sende dokumenter til underskrift med flere underskrivere, og du kan ændre rækkefølgen af underskrifterne.
Digital signatur med integration til Digital Post og MitID
Med en Digital Post-integration bliver du som offentlig myndighed klar til at distribuere dokumenter til digital signering. Du kan dermed møde borgerne i overensstemmelse med de fællesoffentlige principper for anvendelse af digital post, også når det gælder indhentning af elektronisk underskrift på dokumenter.
Læs mere om Digital Post
"Det er langt mere professionelt at sende dokumenter til underskrift via Addo Sign, fremfor at borgeren skal printe, underskrive og scanne ind igen. Det er en meget lang proces for borgeren - og dermed også for os."
Digitaliseringskonsulent
Esbjerg Kommune
Succes med digital signering i det offentlige
For Esbjerg Kommune har Addo Sign afhjulpet lange administrative processer og gjort det nemmere for borgerne at underskrive dokumenter. Med 45 brugere i Addo Sign bliver digital underskrift brugt i mange forskellige afdelinger på tværs af organisationen.
Læs mere
Lokal IdP er inkluderet i alle vores abonnementer
Anvender din organisation eller virksomhed lokal IdP som del af jeres MitID erhvervsløsning, så kan lokal IdP gøre jeres hverdag lettere. Lokal IdP er standard og kræver ikke et særligt abonnement at anvende. Alle organisationer som anvender Lokal IdP med MitID Erhverv har adgang til Lokal IdP i alle Addo Sign produkter. Det eneste du skal gøre er bare at vælge MitID Erhverv.
Addo Form er nem at udfylde med og giver flotte resultater
Udfyldes nemt på telefon, tablet eller computer. Stiller ikke store krav til hverken it- eller brugerfærdigheder. De udfyldte informationer kan automatisk overføres til enhver af virksomhedens PDF blanketter, således at slutdokumentet kan designes fuldstændig efter eget ønske.
Legitimitet og databeskyttelse i topklasse
Addo Sign overholder fuldt ud både de tekniske og juridiske krav i GDPR og persondataforordningen. Derfor vil følsomme personoplysninger aldrig blive sendt som en simpel tekst.
Til gengæld bliver alle transaktioner og handlinger automatisk registreret, så du altid har fuld kontrol over dokumentationen.
Ubegrænset brugere
Opret flere brugere under én konto uden ekstra omkostninger og med nem rettighedsstyring.Sikker identifikation
Modtager kan identificere sig med MitID, når de skal underskrive dokumenter digitalt.